Dla zainteresowanych oprowadzaniem.

Osoby zainteresowane zwiedzaniem Pogórzy (i nie tylko) serdecznie zachęcam do kontaktu ze mną.
Nr. tel.: 512485435
E-mail: jakub.marek.nowak10@gmail.com

czwartek, 16 czerwca 2016

Uwaga! Uwaga! Alarm widokowy! Dziś Tatry z ul. Wałowej w Tuchowie i Bistuszowej.

Niezwykłe! Już wstając rano byłem zaskoczony. Wczorajsze deszcze i wiatr wyczyściły powietrze. Nie mogłem się powstrzymać. Musiałem sprawdzić co się dzieje, więc skoczyłem na pobliskie wzniesienia. Szczena mi opadła do ziemi! Kto ma teleobiektyw niech dziś obowiązkowo poluje. Najważniejsze obiekty na dziś:
-Tarnów patrzy na Babią Górę i szuka Małej Fatry,
-Jodłówka Tuchowska próbuje ustrzelić Ukrainę - Magura Łomniańska,
-na Wale w Siemiechowie szukamy Gór Świętokrzyskich.

Kto ma lornetkę niech wychodzi na jakiekolwiek wzgórze, które przekracza 300 m n.p.m. Polecam Furmaniec w Tuchowie, Brzankę, Bruśnik, Liwocz, Kokocz, Wał i parę innych miejscówek w okolicy. Poniżej podaję link z najlepszymi punktami widokowymi w okolicy.
Tak było na ul. Dalekiej w Tuchowie.

A tak oczywiście w Bistuszowej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz