Dla zainteresowanych oprowadzaniem.

Osoby zainteresowane zwiedzaniem Pogórzy (i nie tylko) serdecznie zachęcam do kontaktu ze mną.
Nr. tel.: 512485435
E-mail: jakub.marek.nowak10@gmail.com

piątek, 8 stycznia 2016

6 stycznia 2016 r.-trzej mędrcy ze wschodu Pasma Brzanki i jeden spóźniony z zachodu.

6 stycznia 2016 r. w Święto Trzech Króli spotkało się trzech mędrców ze wschodu. Oczywiście ze wschodu Pasma Brzanki. Po chwili dołączył do nich również zachodni sąsiad i tak rozpoczęła się kolejna przygoda.

Chodzi oczywiście o Jakuba Rutanę, Grzegorza Dziuba, Krzysztofa Piątka, no i... mnie (tego spóźnialskiego).



Krajobraz kulturowy Pogórza Ciężkowickiego. Pola uprawne, domki z drewna, ziemianki, no i oczywiście urokliwe kapliczki!



Głównym celem naszej podróży były ponownie urokliwe lasy Pasma Brzanki. Tym razem w Czermnej.





Na koniec wędrówki z całością ekipy postanowiłem uwiecznić trochę mniejsze obiekty.



Następnie, po rozstaniu się z częścią ekipy wybraliśmy się z Krzysztofem do Jodłowej na cmentarz z I wojny światowej, kirkut i uwiecznić panoramę miejscowości. Na zdjęciach dwie z wymienionych fotografii.


Wracając do domu, w Ryglicach udało mi się całkowitym przypadkiem uwiecznić paradę Trzech Króli.




Wieczorem nie mogłem oczywiście wytrzymać i na miłe zakończenie dnia postanowiłem skorzystać z fotograficznej reguły 600 i uwiecznić cmentarz nr 167 z I wojny światowej w Ryglicach. Ludzkie oko widzi ledwie kontury drzew i murów cmentarnych. Jednakże przy odpowiednich ustawieniach ISO oraz długości naświetlania można wyczyniać takie oto cuda. Na fotografii pojawiają się jednak dość mocne zanieczyszczenia z powodu bardzo mocnego światła miejscowości i mgły spowijającej okolicę. Mimo to sama nekropolia jest niezwykła niemal o każdej porze dnia. Dlatego też postanowiłem uwiecznić rozgwieżdżone niebo i słynny już cmentarz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz