Dla zainteresowanych oprowadzaniem.

Osoby zainteresowane zwiedzaniem Pogórzy (i nie tylko) serdecznie zachęcam do kontaktu ze mną.
Nr. tel.: 512485435
E-mail: jakub.marek.nowak10@gmail.com

niedziela, 10 stycznia 2016

III miejsce w konkursie fotograficznym hotelu Tarnovia pt. "Tarnów. Pokaż swoje miasto turystom."

Do 15 grudnia 2015 r. nadsyłano prace konkursowe. Szczęśliwie znalazło się i kilka moich fotografii z Tarnowa. Co ciekawe nie robiłem ich w celach konkursowych, a podczas zwykłych spacerów. Po prostu chodziłem sobie po Tarnowie. Mimo to postanowiłem wybrać kilka miejsc i uwiecznić je na nietypowych, nigdy nie robionych wcześniej ujęciach. Kierowało mną jakieś dziwne przeczucie, że trzeba mieć wśród zdjęć miejsca ze swojego miasta powiatowego. A nóż mogą się do czegoś przydać... Po kilku tygodniach od udostępnienia fotografii na blogu dowiedziałem się od znajomej, że jest organizowany konkurs hotelu "Tarnovia" z okazji 40-lecia istnienia. Wysłałem więc. No i jakież było ogromne zaskoczenie, iż fotografie znalazły się w gronie laureatów konkursu z pośród setek innych zdjęć.

http://www.hotel.tarnovia.pl/wydarzenia?NewsID=17177

Wczoraj, podczas uroczystej gali zostały wręczono nagrody. Okazało się, że moje zdjęcie zajęło III miejsce! Serdecznie dziękuję kierownictwu hotelu Tarnovia za wspaniałe podarunki, uhonorowanie mnie, zwycięzców oraz wyróżnionych i piękne przyjęcie po zakończeniu gali. Życzę kolejnych 40 lat sukcesów hotelarskich i jak największej liczby gości odwiedzających miasto.


A oto zdjęcie, które zwyciężyło wśród moich fotografii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz