Dla zainteresowanych oprowadzaniem.

Osoby zainteresowane zwiedzaniem Pogórzy (i nie tylko) serdecznie zachęcam do kontaktu ze mną.
Nr. tel.: 512485435
E-mail: jakub.marek.nowak10@gmail.com

wtorek, 16 lipca 2019

Petarda z Kipsznej, Ciężkowic i Tuchowa. Projekt "365 nocy".

Nr 197

Nie spodziewałem się, że dzisiejszej nocy uda mi się sfotografować na niebie takie cuda. Zainteresowany byłem zdjęciem bardzo starego drzewostanu, wraz z kapliczką w Kipsznej. Wiedziałem już wcześniej, że dziś szykuje się częściowe zaćmienie księżyca. Jednakże to, co udało się wykonać przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Zaraz po po wykonaniu zdjęcia w Kipsznej postanowiłem wybrać się do pobliskich Ciężkowic i spróbować znaleźć miejsce, z którego obserwowałbym zaćmienie nad kościołem w Ciężkowicach. Może i nie udało się wykonać całości interesującego mnie budynku. Mimo to zdjęcie jest całkiem klimatyczne. Takie piękne zjawisko nie dawało mi spokoju, więc postanowiłem przejechać do Tuchowa, gdzie miałem nadzieję na uchwycenie księżyca w asyście jednego z kościołów. Efekt przeszedł moje najśmielsze oczekiwania.

Jak powstaje zaćmienie księżyca. Zjawisko to występuje w momencie, gdy Ziemia znajduje się pomiędzy słońcem, a księżycem w pełni. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz