Dla zainteresowanych oprowadzaniem.

Osoby zainteresowane zwiedzaniem Pogórzy (i nie tylko) serdecznie zachęcam do kontaktu ze mną.
Nr. tel.: 512485435
E-mail: jakub.marek.nowak10@gmail.com

piątek, 17 maja 2019

Księżycowe halo w Piotrkowicach. Projekt "365 nocy".

Podczas mojego projektu spotykam zwierzęta jakich nigdy nie widziałem na żywo lub tak blisko mnie, doznaję dreszczyku emocji, chłonę otaczającą mnie ciszę, itd. Jednakże nie spodziewałem się, że w ramach mojego projektu wykonam zdjęcie tak rzadkiego efektu. Jako, że nie posiadam obiektywu szerokokątnego, postanowiłem złożyć jedną fotografię z dwóch. Oto księżycowe halo widziane dziś wieczorem nad kościołem w Piotrkowicach. Jest to pierścień widoczny wokół księżyca (zdarza się również wokół słońca). Zjawisko to wywołane jest przez załamywanie się światła na kryształkach lodu i odbiciem wewnątrz nich, znajdujących się w chmurach pierzastych wysokiego piętra.

Przepraszam, że na zdjęciu efekt jest słabo wyraźny. Na moim własnym laptopie halo wygląda dokładniej

Parę minut wcześniej...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz