Dla zainteresowanych oprowadzaniem.

Osoby zainteresowane zwiedzaniem Pogórzy (i nie tylko) serdecznie zachęcam do kontaktu ze mną.
Nr. tel.: 512485435
E-mail: jakub.marek.nowak10@gmail.com

czwartek, 17 stycznia 2019

Projekt "365 nocy", czyli 1 zdjęcie nocne na każdy dzień w 2019 r. Dziś historia dla Tuchowa tragiczna...

Nr 18

Niekiedy prezentuję zabawne historie, a niekiedy zdarza się, iż dodam zdjęcie obrazujące tragedię, która nie jednemu zapadnie w pamięć. 2010 r. - chyba najtragiczniejsza w skutkach powódź dla Tuchowa. Do dziś na ul. Daszyńskiego widnieje tablica obrazująca poziom wody, a na YouTube widnieją filmy ze zbierania ludzi z balkonów motorówką! Przerażające, w szczególności dla osoby, która widziała to osobiście, a miałem okazję oglądać tragedię o poranku z Furmańca.



1 komentarz:

  1. a ja w tym czasie byłem na praktykach nad morzem i tak nam dogrzało, że na samo wspomnienie głowa boli Niemal codziennie dzwoniłem do kuzynek i pytałem jak sytuacja....

    OdpowiedzUsuń