Dla zainteresowanych oprowadzaniem.

Osoby zainteresowane zwiedzaniem Pogórzy (i nie tylko) serdecznie zachęcam do kontaktu ze mną.
Nr. tel.: 512485435
E-mail: jakub.marek.nowak10@gmail.com

wtorek, 31 grudnia 2019

OSTATNIE ZDJĘCIE! SYLWESTER W TUCHOWIE. PROJEKT "365 nocy".

NR. 365!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

UDAŁO SIĘ!!!! Po wielu trudach i znojach wykonałem 365 zdjęć w każdym dniu 2019 r.!!!

Setki przejechanych kilometrów, łącznie ok. 400 miejsc (z czego większość na Pogórzach Karpackich), tysiące godzin zdjęć (nierzadko w deszczu, mgle, śniegu, błocie, itd.), kilkanaście osób, które pomogły w realizacji. Szczególnie chcę tutaj podziękować: Mateuszowi Reczkowi, Mateuszowi Łątce, Jarkowi Jopowi, Jakubowi Rutanie, Romkowi Osice, Piotrowi Witalisowi, Waldemarowi Duszy, Sebastian Czapliński. Osoby te uczestniczyły wraz ze mną w wyjazdach w celu robienia zdjęć. Szczególnie dziękuję mojej rodzinie, ze szczególnym uwzględnieniem żony i syna, że cierpliwie znosili moją fanaberię. Także wszystkim osobom, które służyły radą, co do lokalizacji niektórych miejsc i informacji o nich. No i oczywiście Wam wszystkim - czytelnikom mojego bloga, którzy z wielkim zainteresowaniem kibicowali mi w tym wyzwaniu i cierpliwie oczekiwali na jego efekty.

Było to karkołomne zadanie i nie wiem czy kiedykolwiek w życiu wykonam równie porywający projekt. Dodam jeszcze, że chyba nikt, DOSŁOWNIE NIKT, nie wpadł jeszcze aby zrobić zdjęcie nocne w każdy dzień w roku. Jeśli się mylę, to mnie poprawcie. A teraz ostatnie zdjęcie 2019 r. - sylwester w Tuchowie z widocznym fajerwerkiem nad kościołem pw. św. Jakuba, ok. 23:30.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz